Gala igår kväll

De blev inget Guldkompass till oss på Puls. Årets företag vart istället Christer Nöjd AB. Kul för dom! Ja de var kanske rättvist.
Det blev dock en gaska trevlig kväll, lite stel kanske men ändå. Sofia Wistam höll i kalaset på scen och Calle Kristiansson höll i underhållningen till en början. Sedan körde ett lokalt coverband "nattklubben". Sofia var het i sin "discoboll klänning" medans Calle körde låtar på scen sittandes på en pall och gura. Han var skön!
Jag kastade in handuken vid halv två tiden och hade då fortfarande slipsen runt halsen, till skillnad från många andra som körde Rambo style  med sin...
Nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på HIM. Skön dag. Snart kommer syrrans tre tjejer o vi ska iväg och bowla. Ska jag låta dom vinna? Ja vi får se...
Några bilder från igår som jag knäppte plus en jag snott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0