Första löp rundan avklarad!

Hockeysässen avslutade officiellt igår, så idag var det dax att dra igång "försäsongen".
Så jag drog på mig löparskona och stack ut. "Säg god dag då!"
Jag kom i på tre olika tider.
Efter ca 4 minuter var viljan hemma. Kroppen kom hem efter ca 35 minuter, och lungorna knackade på dörren när jag redan stod i duschen...
Nu är det ett jävla liv i köket dem i mellan, då lungorna tycker de ska hålla ihop och de två andra tycker att lungorna får skylla sig själv att han legat på lat sidan under vintern.
Vi sitter här i soffan och "chillar" lite och hoppas de ska komma överrens...
Vi får väl se  om de blir någon mer runda...
Vid pennan,
"De sunda förnuftet" och Pistol anno 1998.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0