En vecka av jobb

Jaha, då var det söndag kväll igen. Vart tog denna vecka vägen?
Det har varit en hel del jobb kanske... en 6 dagars arbetsvecka och långa dagar, precis i min smak! Vi fick in en del nya säsongs jobbare i veckan vilket gjort att jag har fått vara med och skola in de på olika aktiviteter som vi har. De har blivit lite bågskytte, höghöjdsbana, katapultbygge, "överlevnad" ala Robinson Cruse och olika lagtävlingar.
Så idag sov jag ut lite innan jag tog mig ner till ishallen för Planet Hockey möte följt av hockeyavslutning och pizza med Juniorerna. De e en bra söndag!
.
Nästa vecka ser till en början ut lika, 6 dagars arbetsvecka. Sen blir det troligen en tripp till Göteborg över dagen på söndag. Lite söndagsjobb + 12 timmar i bilen.... Puh!
.
Jag är en topp 5 fantast om livet viktiga saker och funderar på att starta upp en dagens/veckans topp 5... Får se om det tar sin start snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0