Arnie....

Vi var ut en sväng jag och Arnie igår med siktet inställt på att ta oss hem till mina päron. Middag och lite rötjut var på menyn. Fantastiskt gott! Det blev lite surr och väldigt lite snurr innan jag tog med mig Arnie hem genom regnet. Ja det regnade ganska bra och vi båda var lite blöta och kalla när vi väl kom hem. Så jag hjälpte Arnie in i duschen, och på med lite varmvatten. Sedan gick jag iväg och fixa lite för att tillslut slå mig ner i soffan för tv tittande.
När jag vaknade på morgonen fick jag en chock när jag kom in i badrummet! Där i badkaret hade jag Arnie, kvarglömd från kvällen innan! Det fanns inga ord som fick Arnie att förlåta mig och vad jag gjort...
Nu vet jag hur Gilbert Grape kände sig när han glömde Arnie i badet....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0