AIK tillbaka...?

Jag och Fredson kommer att befinna oss på Hovet imorgon när AIK förhoppningsvis kommer tillbaka till Elitserien! Helt sjuk! De har varit en lång väntan för oss Gnagare, o de vore så fint om de vart verklighet imorgon. Kul att Fredson, som förövrigt håller på Bajen (samma division som jag harvade i år :) får se detta ske....
Då vi går in med tränarleg. (=gratis) så hamnar vi på pressläktarn. Inte helt fel då man ofta får ett bord att luta sig emot. Enda problemet är att man måste vara"neutral" när man sitter där, men fuck it imorgon om Gnaget vinner!
Ikväll blir det fest. Som vanligt när jag byter adress, så blir det inflyttning/utflyttnings fest, så även denna gång. Jag får återkomma med bilder och text imorgon när jag ligger i fosterställning i soffan och tycker synd om mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0